Belangrijk: Sluiting van de Ekivita-platforms
Wij informeren u dat de Ekivita-platforms niet meer toegankelijk zullen zijn. Voor al uw vragen en ondersteuningsbehoeften verwijzen wij u naar het Helpcenter van Edenred Engagement.
Dank u voor uw begrip!
Logo
  1. Ekivita - Helpdesk
  2. Uw vouchers
  3. Het gebruik van vouchers

Moet ik het precieze bedrag van de voucher uitgeven?

Avatar
Thomas Gillieaux
4 mei 2022 11:25
Volgen

Zeker niet. Als je een voucher van € 50 koopt en je voor € 65 bij een partner bestelt, krijg je de vraag om het verschil te betalen met een ander betaalmiddel. Het werkt ook omgekeerd: als je aankoop € 45 bedraagt en je betaalt met je voucher van € 50, dan blijft er een saldo van € 5 op je voucher staan. En dat bedrag gebruik je wanneer je maar wilt.

Indien je de aankoopbon niet voor meerdere aankopen kunt gebruiken, wordt dit vermeld in de gebruiksvoorwaarden van deze aanbieding. Raadpleeg onze algemene voorwaarden op je voordelenplatform voor meer informatie over het gebruik van je aankoopbon.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

1 opmerking
Sorteren op Datum Stemmen
  • Avatar
    Yves Willemsen
    22 maart 2023 08:11

    k probeer een bestelling te plaatsen via de klanten voordelen van Engie bij IKEA , vouchers.
    Ik kan deze in het winkelmandje steken en ga dan over tot betalen.
    Eenmaal alles ingevuld scan ik de code en krijg dan steeds de melding:

    " Het lijkt erop dat er een fout is opgetreden bij uw betaling. Onze excuses voor het ongemak.
    Gelieve de status van uw betaling te controleren .
    Is uw betaling niet gelukt? Voer de verrichting dan opnieuw uit .
    Is uw betaling deels gelukt? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst om de gepaste hulp te krijgen"

    Na vele pogingen is het me gelukt een gedeelte te bestellen maar is maar de helft van wat ik nodig heb. Gezien de hoeveelheid moest ik het in 2 keer bestellen zoals aangegeven bij de bestelling.

    Wel die gepaste hulp is voor mij op geen enkele wijze te contacteren. Noch via telefoon noch via de vermelde mail. Men vraagt steeds naar nummers of firma's.

    Ik hoop op een snelle oplossing daar ik dringend de bestelling bij IKEA moet plaatsen.

    Met vriendelijke groeten,

    Yves Willemsen
    Bochtlaan 1 bus 42
    3600 Genk
    GSM: 0471 455 867

    1
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.

Artikelen in deze sectie

  • Hoe gebruik ik mijn vouchers?
  • Moet ik het precieze bedrag van de voucher uitgeven?
  • Hoe kan ik zien welk bedrag er nog op mijn voucher staat?
  • Waar vind ik de vervaldatum van mijn voucher?
  • Hoe gebruik ik mijn online vouchers?
  • Hoe krijg ik een voucher terug die ik op mijn oude voordelenplatform heb gekocht?
  • Kan ik de korting nog verzilveren nadat ik mijn voucher heb gedaan?
  • Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?
  • Moet ik de voucher afdrukken om hem te kunnen gebruiken?
  • Moet ik het hele bedrag van de voucher in één keer uitgeven?
© Ekivita - Helpdesk
Nederlands Deutsch English (US) Français

Privacy Notice NL

Privacy Notice FR

Mogelijk gemaakt door Zendesk