Belangrijk: Sluiting van de Ekivita-platforms
Wij informeren u dat de Ekivita-platforms niet meer toegankelijk zullen zijn. Voor al uw vragen en ondersteuningsbehoeften verwijzen wij u naar het Helpcenter van Edenred Engagement.
Dank u voor uw begrip!
Logo
  1. Ekivita - Helpdesk
  2. Uw vouchers
  3. Het gebruik van vouchers

Hoe kan ik zien welk bedrag er nog op mijn voucher staat?

Avatar
Thomas Gillieaux
4 mei 2022 11:24
Volgen

Ontdek je saldo:

  1. op je kasticket, als je een deel van je aankoopbon in een winkel uitgeeft;
  2. door contact op te nemen met de klantenservice van de partner.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 4
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

2 opmerkingen
Sorteren op Datum Stemmen
  • Avatar
    Leila2messaoudi
    3 december 2023 20:17

    Ik heb 2 vouchers gebruikt voor een aankoop bij bol.com. Er is een fout gebeurt toen ik het resterende bedrag van € 1 wilde betalen en nu is de koop niet doorgegaan en werken mn vouchers van € 25 en € 50 niet meer. Hoe kan ik deze recupereren?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Emileespagnet
    30 januari 2024 12:38

    Ik heb hetzelfde probleem als Leila2messaoudi... Ik ben bij Torfs eens 19,05 EUR kwijt op een bon van 50 EUR en nog eens 1 EUR op een bon van 100 EUR... ik heb een verzoek ingediend voor de 19,05 EUR maar nog géén antwoord ontvangen...

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.

Artikelen in deze sectie

  • Hoe gebruik ik mijn vouchers?
  • Moet ik het precieze bedrag van de voucher uitgeven?
  • Hoe kan ik zien welk bedrag er nog op mijn voucher staat?
  • Waar vind ik de vervaldatum van mijn voucher?
  • Hoe gebruik ik mijn online vouchers?
  • Hoe krijg ik een voucher terug die ik op mijn oude voordelenplatform heb gekocht?
  • Kan ik de korting nog verzilveren nadat ik mijn voucher heb gedaan?
  • Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?
  • Moet ik de voucher afdrukken om hem te kunnen gebruiken?
  • Moet ik het hele bedrag van de voucher in één keer uitgeven?
© Ekivita - Helpdesk
Nederlands Deutsch English (US) Français

Privacy Notice NL

Privacy Notice FR

Mogelijk gemaakt door Zendesk