Belangrijk: Sluiting van de Ekivita-platforms
Wij informeren u dat de Ekivita-platforms niet meer toegankelijk zullen zijn. Voor al uw vragen en ondersteuningsbehoeften verwijzen wij u naar het Helpcenter van Edenred Engagement.
Dank u voor uw begrip!
Logo
  1. Ekivita - Helpdesk
  2. Uw vouchers
  3. Het gebruik van vouchers

Moet ik het hele bedrag van de voucher in één keer uitgeven?

Avatar
Edenred Support Team
4 mei 2022 11:17
Volgen

Helemaal niet! Je kunt je voucher ook in meerdere keren besteden, voor meerdere bestellingen.

Denk wel aan de vervaldatum van de bon. Je moet de totale waarde van je voucher uitgeven vóór hij vervalt.

Die datum staat duidelijk vermeld op de voucher zelf.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

1 opmerking
Sorteren op Datum Stemmen
  • Avatar
    Vicky Luc Trixy Vdb
    17 juni 2023 14:31

    Beste , ik bestel geregeld bons van Inno en bol.com
    Ik was vandaag in de winkel en zie dat mijn bons in mei vervallen zijn :(.
    ik geef toe dat ik voor 900 euro bons kocht in 2022.
    Doch ik kon ze altijd onbeperkt gebruiken, en merk nu pas dat daar een vervaldatum op is komen te staan.

    Is er iets dat u kan doen ? ik heb nl nog 300 euro die zomaar weg is

    hopende op uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groeten
    Luc Van den Broeck

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.

Artikelen in deze sectie

  • Hoe gebruik ik mijn vouchers?
  • Moet ik het precieze bedrag van de voucher uitgeven?
  • Hoe kan ik zien welk bedrag er nog op mijn voucher staat?
  • Waar vind ik de vervaldatum van mijn voucher?
  • Hoe gebruik ik mijn online vouchers?
  • Hoe krijg ik een voucher terug die ik op mijn oude voordelenplatform heb gekocht?
  • Kan ik de korting nog verzilveren nadat ik mijn voucher heb gedaan?
  • Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?
  • Moet ik de voucher afdrukken om hem te kunnen gebruiken?
  • Moet ik het hele bedrag van de voucher in één keer uitgeven?
© Ekivita - Helpdesk
Nederlands Deutsch English (US) Français

Privacy Notice NL

Privacy Notice FR

Mogelijk gemaakt door Zendesk