Belangrijk: Sluiting van de Ekivita-platforms
Wij informeren u dat de Ekivita-platforms niet meer toegankelijk zullen zijn. Voor al uw vragen en ondersteuningsbehoeften verwijzen wij u naar het Helpcenter van Edenred Engagement.
Dank u voor uw begrip!
Logo
  1. Ekivita - Helpdesk
  2. Ekivita-applicatie
  3. Ekivita-applicatie

Wat moet ik doen als mijn app niet meer werkt?

Avatar
Thomas Gillieaux
4 mei 2022 11:41
Volgen
  1. Controleer eerst of je de recentste versie van de Ekivita-app geïnstalleerd hebt. Ga daarvoor naar de App Store of Google Play om na te gaan of er geen nieuwe update voor de app beschikbaar is;
  2. Werkt dat niet? Verwijder de app, installeer hem opnieuw en start je smartphone weer op;
  3. Controleer ten slotte of je smartphone volledig geüpdatet is.

Als je al die stappen doorlopen hebt en de app nog steeds niet werkt, neem dan via dit formulier contact op met onze klantendienst. Voeg indien mogelijk een screenshot van het probleem toe als bijlage.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

6 opmerkingen
Sorteren op Datum Stemmen
  • Avatar
    Ann Vandeput
    14 december 2022 08:02

    Ik krijg mijn bons niet meer betaald op de app en nu ook niet meer ingelogd.
    Ik werk bij AG insurance.
    Ann.Vandeput@aginsurance.be
    Als ik nieuw paswoord wil instellen kom ik op een error page uit

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Meulders Greet
    6 juli 2023 11:09

    Hier gelijkaardig probleem. graag hulp erbij
    ik werk bij J&J.

    PS @Ann is het voor u opgelost?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Acuijper
    23 augustus 2023 14:33

    Mij lijkt het probleem te maken hebben met het email adres dat ie niet correct herkent.
    Ik werk bij J&J

    Op PC geraak ik nog aangelogd, maar niet op smartphone.
    Herinstalleren van app geprobeerd - niet de oplossing.
    Nieuw paswoord geprobeerd - niet de oplossing

    Maar wel gezien dat vb Carrefour korting van 5 naar 3% is ... helaas

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Elly Matthys
    9 september 2023 07:08

    Ik geraak niet meer op de applicatie. Niet met mijn lidnummer en niet met mijn e-mailadres. Heb reeds een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dat helpt ook niet. Ik heb toegang via acv-css metea! Dus ik kan niet aan de voordelen!

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Gert Peeters
    7 februari 2024 06:59

    Ik geraak niet meer op de applicatie. Niet met mijn lidnummer en niet met mijn e-mailadres. Heb reeds een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dat helpt ook niet. Ik heb toegang via ABVV-metaal. Dus ik kan niet aan de voordelen!

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Avatar
    Barbara Dantonio
    20 augustus 2024 19:17

    mijn app werkt ook niet , ik heb meerdere keren geprobeerd om het te installeren maar het is altijd een fout en dan moet ik terug mijn info doorsturen.
    mijn email is dantonio.barbara95@gmail.com

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.

Artikelen in deze sectie

  • Wat moet ik doen als mijn app niet meer werkt?
  • Hoe download ik de app van Ekivita Edenred?
  • Hoe kan ik de app van Ekivita Edenred gebruiken?
© Ekivita - Helpdesk
Nederlands Deutsch English (US) Français

Privacy Notice NL

Privacy Notice FR

Mogelijk gemaakt door Zendesk