Wat moet ik doen als mijn app niet meer werkt?

  1. Controleer eerst of je de recentste versie van de Ekivita-app geïnstalleerd hebt. Ga daarvoor naar de App Store of Google Play om na te gaan of er geen nieuwe update voor de app beschikbaar is;
  2. Werkt dat niet? Verwijder de app, installeer hem opnieuw en start je smartphone weer op;
  3. Controleer ten slotte of je smartphone volledig geüpdatet is.

Als je al die stappen doorlopen hebt en de app nog steeds niet werkt, neem dan via dit formulier contact op met onze klantendienst. Voeg indien mogelijk een screenshot van het probleem toe als bijlage.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

4 opmerkingen
  • Ik krijg mijn bons niet meer betaald op de app en nu ook niet meer ingelogd.
    Ik werk bij AG insurance.
    Ann.Vandeput@aginsurance.be
    Als ik nieuw paswoord wil instellen kom ik op een error page uit

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Hier gelijkaardig probleem. graag hulp erbij
    ik werk bij J&J.

    PS @Ann is het voor u opgelost?

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Mij lijkt het probleem te maken hebben met het email adres dat ie niet correct herkent.
    Ik werk bij J&J

    Op PC geraak ik nog aangelogd, maar niet op smartphone.
    Herinstalleren van app geprobeerd - niet de oplossing.
    Nieuw paswoord geprobeerd - niet de oplossing

    Maar wel gezien dat vb Carrefour korting van 5 naar 3% is ... helaas

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink
  • Ik geraak niet meer op de applicatie. Niet met mijn lidnummer en niet met mijn e-mailadres. Heb reeds een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dat helpt ook niet. Ik heb toegang via acv-css metea! Dus ik kan niet aan de voordelen!

    0
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.