- Controleer eerst of je de recentste versie van de Ekivita-app geïnstalleerd hebt. Ga daarvoor naar de App Store of Google Play om na te gaan of er geen nieuwe update voor de app beschikbaar is;
- Werkt dat niet? Verwijder de app, installeer hem opnieuw en start je smartphone weer op;
- Controleer ten slotte of je smartphone volledig geüpdatet is.
Als je al die stappen doorlopen hebt en de app nog steeds niet werkt, neem dan via dit formulier contact op met onze klantendienst. Voeg indien mogelijk een screenshot van het probleem toe als bijlage.
Opmerkingen
Ik krijg mijn bons niet meer betaald op de app en nu ook niet meer ingelogd.
Ik werk bij AG insurance.
Ann.Vandeput@aginsurance.be
Als ik nieuw paswoord wil instellen kom ik op een error page uit
Hier gelijkaardig probleem. graag hulp erbij
ik werk bij J&J.
PS @Ann is het voor u opgelost?
Mij lijkt het probleem te maken hebben met het email adres dat ie niet correct herkent.
Ik werk bij J&J
Op PC geraak ik nog aangelogd, maar niet op smartphone.
Herinstalleren van app geprobeerd - niet de oplossing.
Nieuw paswoord geprobeerd - niet de oplossing
Maar wel gezien dat vb Carrefour korting van 5 naar 3% is ... helaas
Ik geraak niet meer op de applicatie. Niet met mijn lidnummer en niet met mijn e-mailadres. Heb reeds een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dat helpt ook niet. Ik heb toegang via acv-css metea! Dus ik kan niet aan de voordelen!
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.