Zeker niet. Als je een voucher van € 50 koopt en je voor € 65 bij een partner bestelt, krijg je de vraag om het verschil te betalen met een ander betaalmiddel. Het werkt ook omgekeerd: als je aankoop € 45 bedraagt en je betaalt met je voucher van € 50, dan blijft er een saldo van € 5 op je voucher staan. En dat bedrag gebruik je wanneer je maar wilt.
Indien je de aankoopbon niet voor meerdere aankopen kunt gebruiken, wordt dit vermeld in de gebruiksvoorwaarden van deze aanbieding. Raadpleeg onze algemene voorwaarden op je voordelenplatform voor meer informatie over het gebruik van je aankoopbon.
Opmerkingen
k probeer een bestelling te plaatsen via de klanten voordelen van Engie bij IKEA , vouchers.
Ik kan deze in het winkelmandje steken en ga dan over tot betalen.
Eenmaal alles ingevuld scan ik de code en krijg dan steeds de melding:
" Het lijkt erop dat er een fout is opgetreden bij uw betaling. Onze excuses voor het ongemak.
Gelieve de status van uw betaling te controleren .
Is uw betaling niet gelukt? Voer de verrichting dan opnieuw uit .
Is uw betaling deels gelukt? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst om de gepaste hulp te krijgen"
Na vele pogingen is het me gelukt een gedeelte te bestellen maar is maar de helft van wat ik nodig heb. Gezien de hoeveelheid moest ik het in 2 keer bestellen zoals aangegeven bij de bestelling.
Wel die gepaste hulp is voor mij op geen enkele wijze te contacteren. Noch via telefoon noch via de vermelde mail. Men vraagt steeds naar nummers of firma's.
Ik hoop op een snelle oplossing daar ik dringend de bestelling bij IKEA moet plaatsen.
Met vriendelijke groeten,
Yves Willemsen
Bochtlaan 1 bus 42
3600 Genk
GSM: 0471 455 867
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.