Geen paniek als je geen tijd had om een voucher op je oude platform te downloaden. Neem via dit formulier contact op met onze klantendienst. Vermeld het e-mailadres dat aan je oude account is gekoppeld, net als de naam van de organisatie die je toegang geeft tot het voordelenplatform.
Artikelen in deze sectie
- Hoe gebruik ik mijn vouchers?
- Moet ik het precieze bedrag van de voucher uitgeven?
- Hoe kan ik zien welk bedrag er nog op mijn voucher staat?
- Waar vind ik de vervaldatum van mijn voucher?
- Hoe gebruik ik mijn online vouchers?
- Hoe krijg ik een voucher terug die ik op mijn oude voordelenplatform heb gekocht?
- Kan ik de korting nog verzilveren nadat ik mijn voucher heb gedaan?
- Ik ben in de winkel en vergat mijn vouchers te kopen. Wat nu?
- Moet ik de voucher afdrukken om hem te kunnen gebruiken?
- Moet ik het hele bedrag van de voucher in één keer uitgeven?
Opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.