Ik had een account bij Merits & Benefits en slaag er niet in mijn account te activeren op het nieuwe voordelenplatform van Ekivita Edenred. Wat nu?

Als je een account had op het oude voordelenplatform, zijn er twee manieren om je nieuwe account te activeren. Via welke weg dat gebeurt, hangt af van de organisatie die je toegang gaf tot het platform.

  1. Je moet je wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op 'wachtwoord vergeten'. Gebruik daarvoor dezelfde gebruikersnaam als op het oude Merits & Benefits-platform.

  2. Je zult je nieuwe account moeten activeren met een identificatiecode en een activatiecode die je via e-mail van noreply-ekivita@be.edenred.info hebt gekregen.

In beide gevallen stuurden wij (of je organisatie) je een e-mail of brief met daarin uitleg over de stappen die je moet volgen om je account te activeren op het nieuwe voordelenplatform van Ekivita Edenred.

Niet zeker welk geval voor jou geldt? Neem dan contact op met de organisatie die je toegang geeft tot het voordelenplatform.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 5
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

1 opmerking
  • ik kon verleden jaar gemakkelijk op het Ekivita platform, maar nu niet meer ! Code wordt niet meer aangenomen !

    -1
    Acties voor opmerkingen Permalink

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.